15. 4. 2016

Obyčejný den důchodce.




Pokud patříte mezi notorické závistivce, pak dále nečtěte!

Ráno jsem se povaloval v posteli až do 7.30 a díval jsem se na zprávy co je nového. Potom jsem posnídal, vzal svůj šikovný jezdící vozík a jel za slunečního dopoledne na nákup. Jednak se projdete a za druhé, netáhnete nákupy v ruce, což škodí vaší páteři. Zakoupil jsem cenově výhodné produkty a utratil tisícovku. Potom jsem si vsadil svoje  krásná čísla do Sportky. Musím případnou výhrou, skoro bych řekl zaručenou, kompenzovat náklady na zamýšlenou dovolenou.

Přemýšlím o letecké cestě kolem světa a to i z důvodu známého procesu imigrantské krize v Evropě. Navštívil bych některé země  kde jsem sice už byl, ale znáte to. Jsou i další lokality, které stojí za vidění. Láká mě trasa Praha – Peru (Lima) – USA (San Francisko) – Havajské ostrovy (Honolulu) – Austrálie (Darwin) – Nový Zéland (Queestown) – Nepál (Káthmándu) – Praha.

Když si tak odpočívám před Glóbusem u vodotrysků, tak najednou slyším z dálky volání. „Dědo, dědečku“. Otočím se a vidím svá tři vnoučata, jak ke mně běží společně s dceruškou. Děti si potom odběhli na trampolíny a nejmladší andílek běhal mezi gejzíry stříkající fontány. Už jednou, ale to bylo léto, se mi tady promočil až na kost.

Čekajíc na dceru než si vyřídí potřebné záležitosti jsem si vykouřil dvě cigaretky. Navzdory tlachajícím odborníkům dotovaných eurofondy a jejich průzkumům, mám svůj dlouhými lety ověřený, padesátiletý výzkum, že cigarety a káva nejsou z daleka tak škodlivými produkty, jak se o nich dnes píše. Nejhorší pro vaše zdraví je stres a deprese. Toto jsou spouštěči a aplikátory všech typů rakoviny, které jak sami zjišťujete ve svém okolí, zapřičiňují nádory snad u každého druhého člověka, včetně nekuřáků.

Dcera s dětmi potom odjeli do svého baráčku a slíbili jsme si, že je zítra přijedu navštívit a holky nafilmuji, jak se starají o koně.
Doma jsem vyložil nákup a docela jsem byl unavený. Šel jsem si tedy ve 13.h odpočinout a pustil jsem si  TV, tenis z Monte Carla. Viděl jsem jen pár gamů v duelu Nadal – Wawrinka. Probudil jsem se v 16.45h a zprvu jsem nevěděl co se to děje. Teprve internet mě informoval, jak utkání a další dvouhry dopadly. Uvařil jsem si kávičku a na balkóně v klidu vykouřil dvě cigaretky se zjištěním, jak se nám najednou ochladilo.
Potom mě napadlo sepsat tuto glosu a dát jí na FB, aby i další a nejenom důchodci měli inspiraci , jak se radovat z obyčejných věcí, být spokojení a šťastní.







Na Letné

Na Letné
Praha