17. 4. 2016

Tedy lidičky - zkuste to také...


Byl jsem si jako správný důchodce odpoledne na hoďku lehnout a potom jsem se začetl do článku o zdravé výživě a česneku. Jako správný Jouda jsem to hned vyzkoušel.
Oloupal jsem si větší stroužek česneku a dal ho do pusy dle návodu a měl jsem ho cucat asi půl hodiny.
To, že se s česneku vylučuje chemická látka Allicin a prostřednictvím slin se dostává do celého organismu kde čistí krevní cévy jsem už dříve slyšel.
Ale tohle byla bomba.
Měl jsem ho v morně asi sotva 5 minut a cítil jsem již teď, jak se z něj uvolňují nějaké ingredience. Nedalo mi to a ten stroužek jsem rozkousal a polykal uvolněnou tekutinu.
Tlama mě během chvilky začala pálit, jazyk mi hořel a musel jsem to všechno vyplivnout. Po chvíli jsem měl pocit, jakoby mě někdo bodnul nějakou životaschopnou injekci a už jsem se necítil vůbec rozespale. Měl jsem pocit, jako když do sebe vrazíte stagana 80% slivovice a vnímal jsem tepot žil i v kotnících.
Šel jsem si dát cigáro a ta chuť byla vynikající. Měl jsem na balkóně pocit, že vidím ostřeji a jsem schopen spočítat lístky sedmikrásek na protějším chodníku. Sice mi trochu smrdí pusa, ale to se dá odstranit žvýkáním zrnka kávy a já teď zrovna nikoho nečekám, tak to neřeším. Ale zítra jdu do toho zase.

Na Letné

Na Letné
Praha