26. 9. 2020

Příběh z tramvaje

 

Jedu si takhle přes tehdy ještě Švermův most a u Letenského tunelu jsem si všiml, že jsem předjel linku 12, která zastavila na světelné signalizaci. Bylo to v době, když se ještě jezdilo u Plánovací komise rovně k Dopravnímu podniku. Na nábřeží byla zastávka, dnes je tam jen ostrůvek a tam stála rozčílená cestující a praví." Pane řidiči, já už tady chodím po třetí ze Strossmayerova náměstí zpátky a potřebuju jet rovně k Elektrickejm podnikům a vždycky mě to zaveze za roh na Štrosmajrák. Jede tam vůbec někdy něco?" Využil jsem svého postřehu a poradil paní, aby si sedla do tramvaje za mnou, že tam jede linka 12. Pokračoval jsem tedy po své trase na Štrossmayerovo náměstí a když jsem na zastávce otevřel dveře tak vidím v zrcátku, jak se ke mně z vlečňáku hrne ona cestující a doslova řve:" No a zase jsem tady do pr*ele....." Jenom jsem stačil odvětit. „Paní, Vám už není pomoci“. Nastoupila mi chuděra do zadního vozu.




Na Letné

Na Letné
Praha